CARTORANJE
SZAKÉRTELEM A GEODÉZIÁBAN


A Cartoranje Kft. célja, hogy megfeleljen a vevői, jogszabályi és szakmai követelményeknek, illetve ügyfelei elégedettségét folyamatosan növelje. Ezt a célt a szolgáltatás minőségi színvonalának állandó emelésével kívánja elérni, a munkatársak folyamatos továbbképzése mellett.

Ezen célok érdekében 2001. évben minőségirányítási rendszert vezetett be, amelyet az

Auditálási szabvány: ISO 9001:2000

ISO 9001:2009

Céljaink eléréséhez az alábbi eszközöket vesszük igénybe:

  • Szolgáltatási tevékenységeinkre kialakítjuk, működtetjük, és folyamatosan fejlesztjük az ISO 9001:2000 és ISO 9001:2009 nemzetközi szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert.
  • Megrendelőink igényeinek jobb kielégítése és a vevőkör szélesítése érdekében tevékenységeinket, eszközállományunkat folyamatosan bővítjük, korszerűsítjük.
  • Szolgáltatásaink minőségét a szükséges erőforrások biztosításával, a megrendelői igények rugalmas kezelésével, a munkavégzés vezetői ellenőrzésével, a megrendelői észrevételek, panaszok tapasztalatainak a munkafolyamatba történő visszacsatolásával, a minőségirányítási rendszer előírásainak betartásával biztosítjuk.
  • Tevékenységünk megtervezésénél, a fejlesztés irányainak meghatározásánál alapvetőknek tekintjük, hogy szolgáltatásaink minőségi színvonala emelkedjen. Törekszünk arra, hogy ezt csökkenő, illetve optimális fajlagos ráfordítás mellett érjük el.
  • Beszállítóinkat folyamatosan értékeljük, elemezzük, valamint arra ösztönözzük, hogy tevékenységüket a legmagasabb minőségi követelmények figyelembevételével végezzék.
  • Munkatársainktól elvárjuk, hogy folyamatos képzéssel, önképzéssel fejlesszék tudásukat, képességeiket. Lehetőségeinkhez mérten biztosítjuk az ehhez szükséges feltételeket.
  • Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják, és hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására.