A Cartoranje Kft. célja, hogy megfeleljen a vevői, jogszabályi és szakmai követelményeknek, illetve ügyfelei elégedettségét folyamatosan növelje. Ezt a célt a szolgáltatás minőségi színvonalának állandó emelésével kívánja elérni, a munkatársak folyamatos továbbképzése mellett.
Ezen célok érdekében 2001. évben minőségirányítási rendszert vezetett be, amelyet az
Auditálási szabvány: ISO 9001:2000
ISO 9001:2009
Céljaink eléréséhez az alábbi eszközöket vesszük igénybe:
- Szolgáltatási tevékenységeinkre kialakítjuk, működtetjük, és
folyamatosan fejlesztjük az ISO 9001:2000 és ISO 9001:2009 nemzetközi szabványnak
megfelelő minőségirányítási rendszert.
- Megrendelőink igényeinek jobb kielégítése és a vevőkör szélesítése
érdekében tevékenységeinket, eszközállományunkat folyamatosan bővítjük,
korszerűsítjük.
- Szolgáltatásaink minőségét a szükséges erőforrások biztosításával, a
megrendelői igények rugalmas kezelésével, a munkavégzés vezetői
ellenőrzésével, a megrendelői észrevételek, panaszok tapasztalatainak a
munkafolyamatba történő visszacsatolásával, a minőségirányítási rendszer
előírásainak betartásával biztosítjuk.
- Tevékenységünk megtervezésénél, a fejlesztés irányainak
meghatározásánál alapvetőknek tekintjük, hogy szolgáltatásaink minőségi
színvonala emelkedjen. Törekszünk arra, hogy ezt csökkenő, illetve
optimális fajlagos ráfordítás mellett érjük el.
- Beszállítóinkat folyamatosan értékeljük, elemezzük, valamint arra
ösztönözzük, hogy tevékenységüket a legmagasabb minőségi követelmények
figyelembevételével végezzék.
- Munkatársainktól elvárjuk, hogy folyamatos képzéssel, önképzéssel
fejlesszék tudásukat, képességeiket. Lehetőségeinkhez mérten biztosítjuk
az ehhez szükséges feltételeket.
- Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják, és hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására.